Myšlenky z ulomího setkání "Muž a vize"

23.10.2013 18:26

„Naplnit své poslání, předat odkaz další generaci, změnit životy (město), inspirovat druhé.“

 

„Cílem je být NA KONCI spokojený, chci vidět svět i svou rodinu šťastnější a je to výzva pro mě, abych překonával své limity. Je to výzva k odpovědnosti a věrnosti tomu, čemu věřím.“

„Rád bych měl na náhrobku vytesáno “Život nepromarnil, své hřivny nezakopal“.

„Mojí vizí jsou lidé  ohniště –moje energie nebude vyplýtvána. Chci vyvolat změnu.“

„Doufám, že ta loďka, kterou jsem zdědil a která veze mne i celou rodinu, pojede správným směrem a bude v cestě pokračovat, až ji po mě zdědí mí synové, až už tu nebudu.“

„Život je pro mě jako cesta, po které objevuju různé poklady a cíl se postupně stává zřetelnější.“

„Jinak ta moje cest vypadala, když jsem byl sám, jinak vypadá když tu je manželka a děti. Ale přesto moje původní cesta pokračuje.“

„Chci být inspirací nejen svým dětem.“

„Bůh bude se mnou na celé cestě, budu mu stále blíž a budu ho víc poznávat, proto bude cesta v posledku stále lepší.“

„Dívám se na fotku své babičky a myslím na ni. Jaké to asi bude až se budou moji vnuci koukat na moji fotku. Podle čeho si mě budou pamatovat ?“